Як правильно налаштувати контекстну рекламу в Яндекс Директ

Контекстна реклама — один з найбільш доступних і популярних каналів вхідного трафіку, який конвертується на цільових сторінках і перетворюється в ліди або заявки. Якщо ви читаєте це керівництво, то в корисності та ефективності контекстної реклами мені вас переконувати не треба. Тому цей пост буде максимально практичним. Пропоную почитати про настройка директа

Налаштування Яндекс.Директ самостійно здійснюється в 5 основних етапів:

Створення та настроювання облікового запису.
Настройки рекламної кампанії.
Підбір ключових слів.
Складання оголошень.
Оголошення ставок.
Налаштування облікового запису

В Яндекс.Директе налаштування своїми руками здійснюється наступним чином: знаходимо на direct.yandex.ru і натискаємо на кнопку «подати оголошення».

 

2. Настройки рекламної кампанії

Вводимо назву кампанії і далі натискаємо на кнопку «Налаштувати» навпаки «Повідомлення». У спливаючому вікні прибираємо галочки навпроти повідомлень про зміну позицій і готовності звітів (не будемо захаращувати пошту).

повідомлення

Далі виставляємо параметри тимчасового націлювання:

таргетинг

Якщо у вас є чітко визначений час роботи, і основні контакти з клієнтами наприклад, ви здійснюєте по телефону, то краще обмежити показ ваших оголошень рамками робочого часу, а не показувати їх цілодобово.