Для цього керівництво може заохочувати менеджерів та інший персонал грошовими преміями за високу якість обслуговування. Хороший ефект дають регулярні тренінги, на яких опрацьовуються конфліктні ситуації і особливості спілкування з «проблемними» клієнтами. Сумлінне ставлення до роботи. Для задоволення потреб клієнтів слід старанно ставитися до обслуговування кожного людини і пропонувати йому тільки якісний товар високої якості. Увага до кожної дрібниці. Слід враховувати моменти, які можуть викликати невдоволення або роздратування, усувати недоліки в роботі обслуговуючого персоналу.
Вивчення потреб покупців. Крім вивчення побажань та вимог до товарів, можна налагодити зворотний зв’язок. Це допоможе зрозуміти – чи справдилися очікування від якості чи властивостей купленої речі. Робота на випередження. Для залучення потенційних клієнтів необхідно виконувати обслуговування більш якісно, ніж очікує потенційний покупець. Хороший спосіб опрацювати слабкі місця – поставити себе на місце потенційного клієнта. Необхідно вибудовувати відносини, засновані на довірі та взаєморозумінні. Їх повинен створювати сам підприємець, який зацікавлений у підвищенні доходу.
Домой Як залучити клієнта на свій сайт.
Як залучити клієнта на свій сайт.
5-2-2018