Як грамотно розподілити контент на сайті.


Як грамотно розподілити контент на сайті.

Якими якостями і навичками повинен володіти контент — маркетолог. Це моя перша стаття редактора цього блогу. Я думаю, що актуальності вона не втратила. Хороша стаття повинна прожити ще одне життя. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі lg-news.net.
Зараз на ринку праці є копірайтери (автори), редактори (планують, керують тематичними відділами компаній, пишуть для зовнішніх майданчиків, б’ють виконавців контент — планами, розбираються у верстці, дизайні, підписані на модну розсилку , редполитику свого блогу/ майданчики разів переписували 6), контент — маркетологи (це стратеги, які вміють аналізувати, дивитися на 5 років вперед, граючи складають матрицю контенту, а потім так само легко роблять з неї контент — план, дружать з веб — аналітикою) і контент — менеджери.
.