Що таке лейнинг пейдж


Лендінгем — це круте інтернет-рішення для підвищення продажів вашого бізнесу або для запуску нового, і його дуже просто реалізувати самостійно. Здавалося б — односторінковий сайт, але і його веб-студії зараз роблять за суми, які спочатку здаються величезними. хочу порекомендувати вибрати конструкторы сайтов

За фактом, результат від роботи лендінгем пейдж окупить ваші витрати на нього, але вони можуть бути і в рази менше, ніж пропонують веб-студії. Якщо ви ще не знаєте, що таке лендінгем, яка його дійсна цінність і чи допоможе він вашому бізнесу, читайте далі.

Що таке лендінгем пейдж?
Лендінгем, landing page, посадкова сторінка (у вузьких колах його також називають «лейдинг») створені для того, щоб відвідувач вашого сайту здійснив певну дію: підписався, залишив заявку або відразу ж купив вашу пропозицію. Це веб-сайт, але він складається з однієї сторінки.

Пропозиція на лендинге, як правило, одне: продаж одного виду товару/послуги, запрошення на конкретний вебінар, купівля однієї книги або курсу. В цьому і є основна цінність такого вигляду сайту. Рекламу для нього налаштувати простіше, ніж для багатосторінкового сайту, так як варіацій запитів менше та їх специфіка. А на виході така реклама працює набагато ефективніше.

Унікальність landing page в тому, що ви можете ставити перед ним різнопланові завдання:

продати товар або послугу;
скачати додаток, книгу, курс, документ, щоб отримати контакт потенційних клієнтів;
зібрати людей для будь-якого формату заходу;
залучити аудиторію для вебінару;
розмістити обмежене потужне пропозицію.
Що відбувається далі: лендінгем конвертує відвідувача в покупця (ліда), і це і є його основна мета. У цьому допомагають так звані call-to-action, заклики до дії, які тиснуть на хворі точки, викликають пекучий інтерес і практично змушують відвідувача здійснити цільове дію.

Розрахунок ефективності лендинга
Говорячи про ефективність лэндинга, ми говоримо про її реальну вимірюваності в цифрах, тобто про конверсії. Конверсія показує співвідношення тих, хто залишив заявку, до загальної кількості відвідувачів.

Тобто конверсія 10% означає, що кожен десятий відвідувач сайту залишає заявку на лендинге.